From Object to Instrument for Language Development in Kindergarten: Necessary Support in the Development of Professional Competence Among Probationary Public School Teachers - Publications des membres d'ARDAA (Association pour la Recherche en Didactique de l'Anglais et en Acquisition)
Chapitre D'ouvrage Année : 2022

From Object to Instrument for Language Development in Kindergarten: Necessary Support in the Development of Professional Competence Among Probationary Public School Teachers

Karima Olechny
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1213138

Domaines

Education
Fichier principal
Vignette du fichier
HAL_Object Teachers Amiens_acte.pdf (788.15 Ko) Télécharger le fichier
Origine Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03930830 , version 1 (15-04-2024)

Identifiants

Citer

Émilie Magnat, Karima Olechny. From Object to Instrument for Language Development in Kindergarten: Necessary Support in the Development of Professional Competence Among Probationary Public School Teachers. Joël Bisault; Roselyne Le Bourgeois; Jean-François Thémines; Mickaël Le Mentec; Céline Chauvet-Chanoine. Objects to Learn About and Objects for Learning 2: Which Teaching Practices for Which Issues?, ISTE, pp.61-78, 2022, 978-1-119-90216-4. ⟨10.1002/9781119902171.ch4⟩. ⟨hal-03930830⟩
79 Consultations
40 Téléchargements

Altmetric

Partager

More